Pamiętaj o dobrej nazwie

Pamiętaj o dobrej nazwie

Żyjemy w czasach informacyjnego przeładowania. Na każdej ulicy czekają nas kolejne plakaty i bilbordy, na każdej stronie www setki reklam. Pełno wokół nas nazw, sloganów i dłuższych tekstów o różnej wartości merytorycznej i stylistycznej.

Aby w tym gąszczu dojść do klienta i odnieść sukces finansowy, trzeba posiadać odpowiednie narzędzie. Jest nim chwytliwa nazwa.
Mowa zarówno o nazwie strony, jak i firmy – jeśli takową planujesz założyć. Dobra nazwa zwróci uwagę, zapadnie w pamięć i zachęci do kliknięcia. Nazwa i domena nie zastąpią interesującej treści czy wysokiej jakości produktów, ale znacznie ułatwi Ci podbicie rynku i zwiększenie przychodów.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *